Petak šesnaesti.

Pozdrav svima! 😉

Današnji petak 16., nastavljam pričom na temu mog vjenčanja. Danas su tri mjeseca od kako smo u braku pa opet ovaj post simbolično posvećujem današnjoj temi.
Imati ćete priliku pročitati moja iskustva prilikom odabira vjenčanice, sale, benda, cvijeća i drugih bitnih stvari. 
Nadam se da vam se ovakve priče sviđaju i da ću budućim mladenkama možda biti od pomoći.

Do novog posta uživajte u ovoj priči. U komentarima slobodno pišite što bi voljeli još čitati, koje su vam teme zanimljive i slično. 

Pa krenimo..

1. Restoran / Svečana sala 
Mislim da je odabir svečane sale bitnija stvar prilikom organiziranja vjenčanja. U našem slučaju i je bila prva stvar, kada smo se odlučili koju salu želimo, ostalo je još samo da li je naš termin slobodan. Kako smo htjeli da to bude u 9.mjesecu imali smo neku nit vodilju. Naša odabrana sala je bila Dvorane Kristal u Osijeku, koju smo rezervirali skoro pa godinu dana prije, i već je bila popunjena maksimalno, tako da je ostalo samo par termina za rujan. I tu je bio i naš 16. 💓 



Imali smo priliku birati između Bijele i Plave dvorane, a kako nam je po broju planiranih gostiju odgovarala Bijela, tu smo i odabrali. Za Kristal imamo sve pohvale. Ako želite da vam vjenčanje bude kao iz bajke, da ne morate na ništa misliti taj dan, onda vam definitivno preporučam njih. Imali smo priliku biti gosti prije našega vjenčanja u toj dvorani koju smo rezervirali tako da je već tada ispunila naša očekivanja. O cijenama i ponudi možete pročitati sve na njihovoj web ili FB stranici.


Osim sale, imali smo i njihov Catering kod mene. Također, nemate ništa s tim, sve vam donose i odnose, njihova posluga,odlična hrana, dekoracije, cvijeće, crveni tepih 😋, zaista vrlo profesionalno i lijepo odrađeno. Da se osvrnem još na hranu u sali jer mislim da na tome gosti uvijek zamjeraju više manje haha, ponuda je raznolika i stvarno za svega ima po nešto, hrane nema da nedostaje.Ne možete ni da hoćete ostati gladni. Sva hrana koja ostane, može se ponijeti kući.   

Mislim da ne moram više ništa pisati, dijelim s vama velikoooo oduševljenje salom, poslugom i svim pojedincima s kojima smo surađivali tijekom tih mjeseci do svatova. 👍



2. Bend 
Eh.. Oko benda je mislim bilo najviše svađe haha. Mislim da što god odaberete nikada svima ne ćete ugoditi, ali opet ako su mladenci zadovoljni, to je to onda. Nas su zabavljali Orkestar Magija, i iskreno bila sam skeptična sve do vjenčanja, jer nisam baš bila upoznata s njima. Svakako prilikom odabira benda trebali bi ih otići poslušati, i onda donijeti odluku. Isto tako mislim da i atmosfera ovisi o ljudima, kakvi su, da li je vani kiša padala, koliko su umorni i slično. Sada mogu reći da su odlični, napravili su zaista ugodnu i veselu atmosferu, i preporučujem vam ih, ako želite nešto malo drugačije, a oni vam stvarno svašta sviraju/pjevaju i to mi se kod njih najviše i sviđa. I naravno, bez harmonike nema ništa. 


Osim benda imali smo i pratnje svatko kod svoje kuće, ali ono što je sve najviše podiglo na noge su definitivno Trubači. 💓 Ne znam koliko ste se s njima susretali, ali bar mali dio vašeg veselja neka upotpune i oni. Oduševljena! 



3. Fotografija/ Video 
O fotografiji ste već imali priliku čitati, pa vas podsjećam na taj post, i na TeiTo. Kako je Tea samo bila za slikanje, morali smo odabrati i nekoga tko će nas snimati, naš odabir je pao na Studio Kelbas.
Studio Kelbas je iz Đakova, a njih smo imali priliku rezervirati prilikom posjeta sajmu vjenčanja koji se održavao u siječnju u Porti. Nismo imali nikoga u planu, istraživali smo i oni su nam se svidjeli, pa smo imali priliku na sajmu i popričati s njima i vidjeti njihovu ponudu, te ih i rezervirali. 

Sajam je dosta dobra ideja, te ga svakako obiđite, naći ćete sigurno nešto. Ne morate se odmah odlučiti što bi i imate određene popuste, što svakako dobro dođe.

Da se vratim na Kelbas, oni su profesionalna, zanimljiva, ugodna ekipa. Odradili su naše snimanje više nego dobro, popratili svaki bitan trenutak, uhvatili svaki detalj, ništa im nije promaklo. I sada kada gledam video, zahvaljujući njima, vidim koliko je zapravo taj dan bio divan. Zato im veliko hvala na uloženom trudu. 💓 Osim snimanje oni u ponudi imaju i fotografiranje i Selfie Booth. 

4. Slastice  
Kolači, kolači, kolači.. Njih misliš nikada dosta,a bude ih ajme i previše, i još niti jedan ni ne probaš haha. Osim onog zalogaja mladenačke torte. Sve, bar mislim, torte, kolači i mladenačka torta su bili iz Eva,Babina Greda. Dogovorili smo se da ćemo sve torte koje netko želi pokloniti naručiti kod istih tako da se sve odmah može odnijeti u salu i da se ljudi koji to donose ne moraju brinuti i misliti hoće li se otopiti ili ne, hoćemo li mi imati mjesta dovoljno u frizu i sl. I to je bila stvarno odlična ideja. Kolače i torte smo isprobavali prije svatova, pa smo znali što našim gostima nudimo. Kolači su zaista kao domaći, i raznolika je ponuda. Oko mladenačke torte sve se može dogovoriti, donesete sliku kakvu želite i to je najbolje rješenje za ostvarenje vaše torte iz snova. A naša je izgledala ovako : 


5. Cvijeće i dekoracije 
Obožavam cvijeće i zato mi je ovaj dio bio jako bitan. Još sam sretnija bila kada sam naišla na Nju. A ona je Marina iz Fantazija Cvjetni Atelier, koja je salu ukrasila da bude kao iz bajke, napravila buket kakav sam ja i zamislila, revere koji su krasili moje najbliže i ostalo. Dogovoriti se s njom je bilo lako, jer ona je puna ideja, i te ideje realizira na najbolji mogući način. I prije svatova svaki njen box s cvijećem je izmamio meni osmijeh na lice. Veliki 👍 za Fantaziju. 


6.Vjenčanica 
Izbor vjenčanice je pretpostavljam svima veliki izazov, veselje, i nedoumica jer ih ima baš baš veliki izbor. Ja sam imala viziju vjenčanice kakvu bih htjela i odabir je bio više nego lagan. Čak sam izabrala i u prvom salonu u koji sam ušla, pohvalno, zar ne. 😆 Moj odabir je bio salon vjenčanica Isabelle. Nisam htjela biti princeza, htjela sam biti sirena i bila sam. Profinjena, elegantna, bijela, čipkana,bez rukava, jedina zamjerka, jer sam htjela da ima duge rukave od čipke, no dobro, svidjela mi se odmah. Bila je to Pronovias, Placia. 💓 Uz vjenčanicu se dobiju i svi mogući rekviziti koji bi vam trebali za vaš veliki dan, poput košara, ukrasa za kosu, kišobrana, bundice, veo duži/ kraći, sve što bi vam zatrebalo. Nosila sam ju cijeli dan i noć i bilo mi je baš ugodno u njoj. 


7.Prstenje 
Kakvo prstenje uzeti bijelo ili žuto,ili pola-pola, debelo ili tanko, s cirkonima ili ne, mogućnosti je bezbroj. Za prstenje smo se odlučili baš na sajmu vjenčanja, tj.rezervirali smo gdje ih želimo kupiti, a to su bile zlatarnice Karat, morali smo ostaviti nešto sitno kao akontaciju i dobili smo 30% popusta na naš odabir prstenja. Nakon par mjeseci otišli smo naručiti prstenje, i nismo puno dvoumili, na njihovom letku smo vidjeli baš te kakve smo htjeli i to je bilo to. Bijelo zlato, pola matirano, na ženskoj burmi naravno cirkoni, di ćemo bez njih hehe. Ugravirali smo imena i datum vjenčanja. Prilikom biranja prstenja, birajte nešto što ćete nositi, što vam ne će stajati u ladici. 


8. Pozivnice
Ovdje vaša mašta i kreativnost najviše može doći do izražaja. Promijenila sam bezbroj ideja i onda sam vidjela pozivnice kao puzzle. I to je bilo to. Puzzle kao pozivnice su nešto baš drugačije i ne viđa se svaki dan, što mi je još više bilo zanimljivije. No, kako da bi pročitali pozivnicu prvo je morate složiti, nisu baš svi dijelili oduševljenje sa mnom. Kako god bilo, meni su se svidjele i nije mi žao. Radili smo s tiskarom Zebra, i saznali smo da rade takve pozivnice također na sajmu vjenčanja. Na Fb i internetu imate hrpu stranica/ tiskara koji rade pozivnice, i zaista ima odličnih stvari, proučite sve i nađite ono što vas usrećuje. Kao neki oblik zahvalnice imali smo bočice u obliku srca koje smo punili domaćom višnjevačom. A bočice i sve što je na njima bilo smo naručili preko Auris Dizajn.




Što se tiče uljepšavanja to vam stvarno ne znam reći, s tim se nikada baš ne zna, ne treba puno ni ti očekivati. Frizura kao frizura nikada se ne zna koliko će izdržati, ja sam imala raspuštenu kosu,uvijenu s figarom i pletenicu. Lokne mi nisu dugo izdržale,ali nisam htjela nikakve punđe jer se nisam u njima osjećala baš ugodno. Isprobavanje i probne frizure su svakako bitne i to napravite pod obavezno. Šminka mi je trajala, nije bila napadna,mislim da sam bila skroz prirodna, dobro, možda koji gram pudera više hehe. 

Ono što nismo stigli je bila škola plesa, nismo se ništa ni specijalno pripremali, prepustili smo se pjesmi i atmosferi da nas ponese i bilo je super. 

Eh, da. Ni bračno putovanje nismo još odradili. Nadam se da će ga biti na ljeto ako ne prije. A moja želja je otići na Santorini u Grčku.😇 Mislim da nisam ni pola onoga što trebam napisala, ali ovo je stvarno preširoka tema, pokušala sam u jednom sve opisati. Ako sam što zaboravila vi pitajte,komentirajte, vičite. ❤ I nemojte se puno sekirati, toliko se toga mjesecima i mjesecima prije planira i sređuje, a taj dan prođe brzinom svjetlosti, zato uživajte u njemu maksimalno. 


Photos by TeiTo. 

Primjedbe

Popularni postovi