If plan A fails, remember there are 25 more letters.

Subota. 💗
Danas vam donosim priču o 3 planera/rokovnika. Riječ je o Ženskom rokovnikuWedding planner i Moji recepti 


Wedding planner sam kupila prošle godine kada smo rezervirali datum vjenčanja, negdje u 10.mjesecu. Mislim da čak i nije bilo nekih wedding plannera u to vrijeme, da su tek poslije njega počeli izlaziti neki novi ili ja nisam nigdje pronašla neki drugi. Ovaj mi je odmah i zapeo za oko. Planner možete naručiti/ kupiti na stranici Book2go by mm a cijena je nekih 140 kuna, ako se sjećam dobro. 


Planer sadrži nekih 150 stranica, podijeljen je na Uvod odakle i počinje vaša priča, Mojih 12 mjeseci prije vjenčanja gdje vas navode što bi trebali raditi u određenom periodu tijekom tih mjeseci, Usluge i troškovi gdje pišete koga ste odabrali, koliko što treba platiti, dodatne bilješke i napomene. Financijski plan je iduće poglavlje gdje ćete vidjeti na kraju koliko ste sve to platili,zatim Popis uzvanika koji sadrži listu za 400 uzvanika, Završni popis u kojem možete pod poljem Pokloni pisati što ste dobili od koga, Raspored sjedenja, Plan svečanosti, Check lista, Must have lista za mladenku, Djevojačka večer, Bilješke i Godišnji planer u obliku kalendara za cijelu godinu i za svaki dan možete napisati što bi trebali ili što je taj dan bitno za vas. 




Ovaj planer mi je dosta pomogao, u njemu sam sve pisala od dana kada smo rezervirali datum vjenčanja pa sve do kraja kada smo popunjavali financijski plan i poklone što smo dobili. Ostalo nam je još za popuniti Bračno putovanje jer to nismo stigli. Ali najviše kao jedna lijepa uspomena, zaista je dobro osmišljen i pokriva svaki dio vašeg velikog dana i misli na sve umijesto vas samo ga trebate otvoriti i pročitati ili zapisati. 

Moji recepti 

Moji recepti su djelo Street of Happiness, koje također možete naći na njihovoj FB stranici i naručiti osim ovoga i različite vrste planera, cijena je oko 8o kuna, ali provjerite još. Dizajn je odličan, a možete naručiti i željeni tekst koji želite da vam piše na koricama. 


Jako je zanimljivo osmišljen da vam i kuhanje i pisanje recepata postane još zanimljivije. Možete pronaći razne citate o kuhanju, korisne savjete oko mjerenja namirnica, preračunavanja stranih kuhinjskih mjernih jedinica, priču o začinima i koji za što služi te kuharske trikove i česte greške u kuhanju. 


Koncipiran je tako da imate prostor za Predjela i juhe, Glavna jela, Salate i Slastice. Dovoljno prostora za sve, odvojeno za Sastojke i za Pripremu. Kod mene će se definitivno prvo popuniti poglavlje namjenjeno Slasticama ali vjerujem s vremenom i ostala. 

Ženski rokovnik 

Ženski rokvnik je nešto što ću tek od 1.1. početi koristiti ali moram s vama i njega podijeliti jer je savršen. Ženski rokovnik možete naći u DM trgovinama ili naručiti - Ženski rokovnik. Možete birati i između različitih naslovnica rokovnika, a moj izgleda ovako :



Ovu naslovnicu koja poručuje da vjerujemo u čuda su napravile divne The Frajle, četiri vedre i snažne žene. Obožavam njihove pjesme, i žao mi što nisam bila sinoć na njihovom koncertu u Tvrđi. Menjam dane. 💗 Ono što me još više privuklo kupovini ovog rokovnika su ilustracije koje ga krase a koje je napravila divna Josipa Maras te citati koje je napisala predivna Ingrid Divković. Ne moram vam više ništa govoriti, sve znate ako pratite rad ovih dragih žena. 




Rokovnik stane u svaki torbu i gdje ste vi tu je i on, tako da možete sve bitno i zanimljivo u njega zapisati. Svaki tjedan će vam jedan citat popraviti dan, i podići vas da vjerujete još više u sebe. Veselim se pisanju svojih planova i događaja u moj rokovnik. 

I za kraj ovog posta jedan citat:

Život ne prašta odgađanja. Sve što ostavljaš za sutra, tamo i ostaje. 

Do novog posta, puno vas pozdravljam.

J. 

Primjedbe

Popularni postovi