Wet n Wild I Lakovi za nokte

Prvi post u 2017.godini započinjem pričom o lakovima za nokte. Tko me zna, zna da sam veliki obožavatelj lakova za nokte, i da ih zaista imam hrpu. Često čujem pitanje drugih : " Opet si kupila novi lak za nokte?" A nijanse toliko iste, a mome oku različite. 😋

Današnji favoriti i moje otkriće,  na neki način, su Wet n Wild, 1 Step Wonder Gel lakovi za nokte.


Radi se o 3 nijanse: Under My Plum, Power Outage, Stay Classy. Meni idealne za jesen-zima razdoblje, ali i za druga godišnja doba. 







Najviše što mi se kod ovih lakova sviđa je brzina sušenja. Lak se tako brzo osuši, nakon dva sloja daje brzinski efekt geliranih i sjajnih noktiju.Čak i nakon jednog nanosa laka daje jednu ujednačenu skladnu boju. Četkica je dovoljno široka i precizna tako da lak možete dovoljno brzo i lako aplicirati na nokat.  



Što se tiče trajnosti, ni jedan lak nije trajan po meni, pogotovo ako nešto radite u vodi. Tako da svatko treba donijeti individualnu odluku o trajnosti ovih lakova. 😊

Cijena lakova je oko 23 kune. I moja preporuka za njih. 👍

Lakove sam kupila u Bipi i Dm-u.

Do novog posta, puno pozdrava.

J.

Primjedbe

  1. Ja sam oduševljena lakovima. Kako meni niti jedan lak ne izdrži niti cijeli dan, o o je prvi koji je nakon dva dana jos uvijek na vrhovima postojan. A platila sam ga 14,90kn!!! Oduševljena

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi