Interijer priča : Kuhinja


Danas krećemo i s interijer pričama, prva će biti moja kuhinja. Kako smo kratko vremena u novoj kući, tako se još uvijek sve moje ideje nisu realizirale, i fali još puno detalja i sitnica koje će činiti neku cjelinu. No, smatram da je to poseban proces koji traje i traje, i nikada mu nema kraja. Kuhinja je rađena po mjeri i sve smo sami birali od boja, materijala, aparata do najsitnijeg potrebnog estetskog djela. Kolika je prednost birati, tolika je ujedno i muka. Mi smo imali neku viziju kakvu bi kuhinju i to je puno pomoglo. Naravno da kada počnete birati da to sve nekako lakše ide, ali što više mogućnosti postoji, to je izbor teži. Kuhinja je naručena u Ura kuhinje u Vinkovcima, i oni su nam puno pomogli prilikom našeg odabira. 

U kuhinji nema zidnih pločica, odlučili smo se za stakla, koja smo također sami birali i naručili u Uri. Kuhinja je bila prva koja se smjestila u kući, i tako je krenulo moje ludilo žutom bojom. I baš sam je zavoljela. Tu je i moja Zebra (napa) koja čini moju kuhinju još posebnijom.

U nastavku imate priliku vidjeti kako to izgleda, nadam se da će vam se svidjeti. :) 

Ugodan utorak vam želim.

J. 












Primjedbe

Popularni postovi